Cattas liv och tankar

Lisas dag!

Publicerad 2010-03-09 15:54:52 i Allmänt,

"Först besök av söte Elis, fick så roliga leksaker! Mammorna surrade o verkade ha det himla trevigt, tog en liten prommis o sen lunchade de på Wärdshuset! Jag o Elis vi sov i vagnarna o hade det såå gosigt där! Då vi blir större ska vi leka lite mer..."



"Sedan kom Mollie o hennes mamma o fikade. O Mollie är stortjej som snart fyller ETT år! Så kul att hon vill vara med mej, för vi bor ju så nära varann.. Vi kikade på tre älgar som var utanför vårt hus o käkade små buskar.."



"Efter all lek o besök av fina kompisar tog jag ett litet bad, superdupermysigt var det! Skvätte så mamma blev dyngsur! Skrattade som bara den o försökte dyka emellanåt...."



"Sen blev det mys i soffan, lite käk o efteråt blev jag rakt tvungen att vila en skvätt...Så nattinatti ett tag.."

Kommentarer

Postat av: magda

Publicerad 2010-03-09 16:11:24

Men sötis som badar i handfatet!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela