Cattas liv och tankar

Mums med gröt!

Publicerad 2010-03-08 08:28:22 i Allmänt,

Börjat käka gröt nu o tycker det är så himla gott! Även provat potatis o majspuré och tycker det är mumsigt som bara den!! Tror inte det kommer bli problem med maten för den här tjejen inte... Börjar röra sig mer på golvet, vänder från mage till rygg o från rygg till mage. Sover bra på nätterna o det är gudomligt! Somnade åtta igårkväll, vaknade halv sex, käkade o somnade sedan om till halv åtta. Sååå skönt!! Ska nu få en portion gröt o sen ska vi följa med morfarn till Hammarstrand o besikta bilen o givetvis FIKA!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela