Cattas liv och tankar

Oj vad vi hann!!

Publicerad 2010-03-02 21:54:01 i Allmänt,

Birsta först! Viktigaste var förstås fikat på Charm! Underbart trevligt o alldeles självklart supernyttigt, för visst är väl Västerbottenostpaj heeeelt fettfri??!! Flaskan fick Lisa, passade inte riktigt till pajen..





Lisa tvärnöjd att fika med mamma o Jannice, men gillar INTE att ligga i vagnen! Fick minsann bära bebis eller pallra upp henne så hon kunde  kika över vagnskanten, då gick det tydligen bra! Styrde sen kosan mot sjukhuset o betade av alla besiktningar, o där gick det undan så då hann vi med en sväng i stenstan oxå! Vilken otroligt härlig, underbar o mysig dag!! Tack Jannice för välbehövlig kvalitetstid!!

Nu ikväll har jag haft "kaffeparty". Nytt för mej o för de som var här. Men det var himla trevligt o kanongott kaffe, så nu är frågan bara; köpa eller inte köpa?? Nån som har erfarenhet av dessa kaffemaskiner så skriv gärna en kommentar!!


Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2010-03-03 22:50:36

Såååå...blir det någon maskin bredvid ölpumpen?

Postat av: Emma S

Publicerad 2010-03-05 10:48:35

Det är en sån där maskin vi har. Det är dyrt men gott och otroligt smidigt då man är själv och bara vill ha en kopp. Men dyrt är det ju eftersom det är mycke högre kavite än vanligt kaffe.



Jag dricker det varje dag men har turen å vara bortskämmd så jag får allt kaffe gratis ;) hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela