Cattas liv och tankar

Torsdag

Publicerad 2010-03-11 22:37:34 i Allmänt,

Fortsätter mitt uppdrag med småprinsessorna. Tyckte det gick så strålande o Isa o Tova är totalt förälskad i Lisa nu, o misstänker att kärleken är djupt och innerligt besvarad! Har varit ute en sväng i det vansinnigt varma o blöta vädret men att hoppa i vattenpölar, dra barnvagn som blir som en vobblande husvagn på en päråker är ingen höjdare.. Inte genomsura storbarn heller.. Så vi gick in o badade, fikade o spotifyade barnsånger istället! 

Ikväll tog jag med brudarna upp till Liden så de ska få lite lantlig omhuldning, är ju så civiliserat där nere i stan.. Nu sover alla tre små prinsessor o har tankat Isa med coccilana så hon hostar inte heller!! (förhoppningsvis så sover hon lite extra gott oxå...) Tova har lagt sig två gånger, först en gång o sen en gång till efter att orolig mamma kom på att hon borde nog fika lite till eftersom att sjuksyster tankat i lite för mycket insulin imorse.. Men det har gått alldeles ypperligt ändå o blodsockret är såååååå fint inför natten!


Finaste prinsessorna!



Rätt fint i Bredsand också...




Kärlek * 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela