Cattas liv och tankar

Vinnare av tävlingen!!

Publicerad 2010-03-19 19:00:21 i Allmänt,

Vinnare av tävlingen är.... *trumvirvel*

Min namne Katarina från "toksia"!!! Och hennes motivering löd:

"Jag behöver allt det där för att:
jag bor på den sidan av älven som dagens ambulanser har mkt svårt att ta sig till...
jag kan behöva plåstra om min man (så han kan fortsätta vara en riddare för damer i nöd...)
jag kan behöva ett extra piller att lugna ner hjärnan med då samme man kommer hem o talar om att kvinnor på byn tackar för senast...offentligt ;-O"

Måste ju helt tvunget ge henne vinnarplatsen!!! Man vet ju aldrig när man kan få fel på bilen igen....

STORT GRATTIS till dej!! Hoppas att du slipper använda sakerna... :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela