Cattas liv och tankar

Vips blev det måndag!

Publicerad 2010-03-22 09:09:05 i Allmänt,

Ny vecka o den börjar med strålande sol!! Känns helt underbart då det är sådana här dagar!! Idag blir det en promenad upp på bvc för att väga lillskruttan. Känns som hon väger femton kilo snart... Hon har nu blivit FEM månader! O det blir bara roligare o roligare! Är nu i den åldern då man lätt skulle kunna ha sådär åtta till men de blir ju faktiskt större...

Ungefär så här ser Lisas dag ut nu:

06.30-07 Vaknar o vill prata, prata, prata..
08 Smaskar i sig en portion gröt, jättegott!!
09 Somnar i vagnen o sover 1-2 timmar
11.30-12 Lunch, oftast potatis, morotpuré, katrinplommon till efterrätt o dricker lite tillägg till det
14 Sover i vagnen 1-2 timmar
16-17 Äter en flaska tillägg/välling, ibland gröt
18 Sover en liten skvätt i sin säng, ca 30 minuter
20 Äter en flaska tillägg/välling o somnar sedan för natten

(sover fram till nån gång mellan 4 o 6, äter då en flaska tillägg/välling o somnar sedan om.)

Uppdatering:  VIKT: 7490 gram LÄNGD: 66 cm



Fått låna storsyrrans hårband så inte luggen ska ramla fram i ögonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela