Cattas liv och tankar

Fotboll o kalas!

Publicerad 2010-05-02 20:17:21 i Allmänt,

Säsongspremiär för Ida, fotbollsmatch mot Selånger! Gick strålande, först blev det 1-0 t Holm o sedan gjorde IDA 2-0 till Holm!! Mamman stolt som en galen tupp o skrek som galning så lillebror rodnade.. O det kan hända att mitt vrål störde spelet för sen vände  matchen o Holm förlorade med 2-5.... Rackarns!! Men Ida gjorde mål... Så duktig!!

 
                                     Lisa hejar på syrran!!

Sedan åt vi lunch på Max! Blev en sallad (med en aning hamburgare, dressing, smält ost, bröd o långa smala potatisar..) Mycket gott!!
O eftersom vi ätit sån god sallad (med en aning hamburgare, dressing, smält ost, bröd o långa smala potatisar..)kunde vi frossa i supergoda kakor o tårta hos Elias på hans 9-års kalas! Hurra för han!! O eftersom vi bara ätit sallad (med en aning hamburgare, bröd o långa smala potatisar) kunde vi ju oxå tacka ja till att stanna på god middag; potatisgratäng, tjälknöl o kanhända att det slank ner ett glas rött oxå..

Kallas visst livskvalitet! Så himla trevligt!!



  
                                                 Fina Födelsedagsbarnet!!

Kommentarer

Postat av: cissi

Publicerad 2010-05-02 20:36:50

Visst är det gott med sån sallad nån gång ibland ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela