Cattas liv och tankar

Fotboll!

Publicerad 2010-05-13 15:38:28 i Allmänt,

Ännu en matchdag för kidsen! Tycker det är lite kul att de spelar i samma lag, både killar o tjejer i laget o olika åldrar. Inga andra lag som de möter har det. Småbyarna är unika! :-)

De var iaf riktigt duktiga idag, börjar få till ett bra spel! Men känner att jag gärna vill vara med o tjoa alldeles för mycket.... Uppskattas inte av mina barn... O det bara rycker i fotbollstån att få vara med o kicka lite boll....


 

Ida väntar på att få spela... Elias provar att stå i mål o Gurra är back!! Så duktiga!!!





Elias o Ida!

Hann även med att hälsa på mina andra fina prinsessor! De hade fullt upp med att hoppa "hoppmatta" o dricka saft!! Finaste Isa o Tova, mosters älsklingar!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela