Cattas liv och tankar

GAH!

Publicerad 2010-05-24 19:44:36 i Allmänt,

Vill inte att det ska gå så här fort! Bara en vecka kvar av maj månad! Då vet man att det snart är jul igen för i juni vänder det o blir mörkare igen... Pessimisten har talat... Nog av det! Ska ut o plantera lite blommor o suga på den här vårkaramellen ett tag till ikväll.. Luktar helt sagolikt ute av alla dofter. Hägg, grönska o så en viss doft av gödsling som inte är lika angenäm.. Men nog så viktig.

Idag har jag varit t Birsta med mina fina tjejer. Ida skulle dra bort en tand som vägrat lossna trots att den nya kommit fram helt nästan. Hon var SÅ duktig! Det var bara mamman som fick en tår i ögat då hon fick bedövning inför dragningen... Efteråt blev det Birsta för hela slanten. Givetvis hamburgare oxå då vi var nere i stora staden. Sånt är vi inte bortskämda med i Liiden! Hann med en fika oxå inne på IKEA, oooootroligt billigt!! 39 kronor för kaffe, prinsessbakelse, dryck, chokladmousse, banan och en liten skagencanapé..


 



Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-05-24 22:06:30

Wow värsta lyxdag!! Härligt! :)))

Postat av: Nilla

Publicerad 2010-05-25 08:47:14

Har inte tänkt på att maj ju snart är slut!

Nu tänker jag på det.

GAH!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela