Cattas liv och tankar

Härliga dag!

Publicerad 2010-05-20 21:03:21 i Allmänt,

Kl 05.30, 0.5.3.0. tyckte Lisa att det var lämpligt att kliva upp.... Tyckte inte mamman.. Men masade mig upp o förflyttade kroppen till soffan tills det var dax för sovning igen efter ett par timmar. Himla mys att krypa ihop intill liten gosig bebis o sova en skvätt till...

Klackade sedan bort t Rammsan där det vaknades gofika o underbart sällskap, så otroligt mysigt att sitta där o njuta av härlig vårdag o surra bort ett par timmar! Älskar verkligen folk som är hemma på dagarna!!  

Tog sedan påtåren (eller kanske fyrtåren...) hemma på gården med nästa Anna o lilla söta Mollie, hann precis svälja sista droppen innan regnet kom.. Men det gjorde inget alls för då kunde jag o Lisa återigen kura ihop oss under täcket o sova en skvätt till...

Så nu ikväll fanns ingen återvändo o inga ursäkter utan fick så lov att bege mig på gympan... Förstår inte varför man gruvar sig för det är ju så himla skönt efteråt! O Lisa var toknöjd att raca runt i gåstolen i HELA gympasalen! Lycka!



Kommentarer

Postat av: Sara Hallin

Publicerad 2010-05-21 07:30:28

Vad söt hon är lilla Lisa :)Och det måste ju vara härligt o få åka runt i gåstolen i gympa salen :)Hoppas ni får en bra dag o en mysig helg!!!

Postat av: Elin

Publicerad 2010-05-21 08:26:36

Jag tycker du är lite bortskämd, själv har jag klivit upp mellan 5 och 6.30 (oftast 5.30) i dryga två år nu...:)

Ha en härlig helg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela