Cattas liv och tankar

Hur gör vi!!

Publicerad 2010-05-27 14:49:44 i Allmänt,




Börjat planera för sommarens semester...Alltid samma visa, man vill såååå mycket men det finns varken tid eller pengar till allt... Har nu kikat på kryssning till Åbo och att vi stannar i Stockholm någon natt efter det.. Men det drar iväg! Mellan tummen o pekfingret så är det åtskilliga fina tusenlappar för de dagarna.. Med hotell, resa, mat o allt annat som dyker upp.. Glass, fika, inträden, åkband på Grönan etc...

Har tidigare varit inne på att sticka iväg utomlands en vecka men la det på hyllan för vi tyckte inte vi hade råd.. Men den stora frågan är, det kanske blir billigare i slutändan att fara på en veckas charter?

Förra årets semester blev inte billig, har inte vågat räkna efter hur "billigt" det blev egentligen...

Hur gör ni? Finns det nåt budgetalternativ på semester?

Kanske finns någon som gärna lånar ut sin finaste lägenhet i något härligt soligt land till oss? Ska inte vara till så mycket besvär.. Lovar! Är HELT nöjd med sisådär tre sovrum, terass o pool, nära till stranden, tillgång till bil..

Inga märkvärdiga krav..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela