Cattas liv och tankar

Save the earth!

Publicerad 2010-05-03 21:18:01 i Allmänt,

Skulle vilja åstadkomma ett riktigt bra inlägg om att rädda världen, handla fairtrade och mänskliga rättigheter...
Men har ingen inspiration o det känns som att det är huvudsaken att vi får ha kvar Macken i Liden precis nu.. O det kan väl oxå klassas som en mänsklig rättighet! Eller hur?!

O nu ska jag titta på Svenska Hollywoodfruar o känna mig äckligt normal o smart ett tag.. För jag tror inte att det slösades med resurser den dagen de där brudarna fick sin ranson... Men söta Maria Montezami är underbar ändå med sina härliga kommentarer! Oh my gud!!


O vad är kåtgröt.... Lät inte som nån höjdare...

"Du gamla du fria du självögda nord..."  Underbart underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela