Cattas liv och tankar

Kunde han inte veta..

Publicerad 2010-05-01 23:19:03 i Allmänt,

Tänk om M hade vetat att han skulle måste genomlida Körslag, Så ska det låta, Melodifestivaler och Lets dance varje helg...

Tänk om han vetat att han skulle måsta lyssna på schlager o dansband i bilen...O dessutom i en Volvo..

Tänk om han vetat att han inte kunde spela HEAVY METAL högt som satan på helgerna..

Tänk om han anat att han skulle bo med en numera TREBARNSMAMMA i Liden...Långt från ära o redighet.. Där affären (observera singularform!) stänger kl 16 på helgen.. Där det är lika vanligt att ta skotern eller fyrhjulingen o lämna på dagis.. Där dörrarna är olåsta o man kan lämna barnen sovandes i vagn utanför affären..

Tänk om han vetat. Vilken HIMLA TUR att han inte visste det!

O tänk vilken HIMLA TUR att han faktiskt stormtrivs!!! Kärlek!!

Kommentarer

Postat av: Biggan

Publicerad 2010-05-01 23:45:55

Ja tänk om han visste de, då hade ni nog träffats tidigare för bättre kan väl inte "karln" ha de :-)

Puss & Kram. Hoppas innerligt vi ses i mitten på maj

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-02 02:19:54

Haha vilken sötis :D

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-05-02 18:39:26

så söt =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela