Cattas liv och tankar

Lätt stukad men nöjd!

Publicerad 2010-05-08 11:05:27 i Allmänt,

Igår fick jag den stora äran att gå på byns lokala inneställe! (Finns bara ett iofs...) Band som spelade! Gott rosévin! Massa folk! O dessutom så kände jag inte alla! Var en hel del utomsocknes där så det var lite ovanligt att inte heja på hela bunten.. För de kan ju tro man inte är van vid främmande om man kutar runt o hejar på allt löst o ledigt!

Hade HIMLA trevligt! Fick underbart sällskap av fina, fina Anna R o Londonjetsetaren Mia! Surrade minglade o gottade oss ordentligt i allt möjligt o omöjligt skvaller! Tur man har vettet att inte lägga ut allt på nätet.. Eller?

Idag strålar solen över Liden så det blir till att vistas på brokvisten hela dan! Lovely!!



Näpp, gör inte bilden större.. Men Anna är glad ändå.. Listiga vi ;-)



Sämre utsikt kan man ha från balkongen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela