Cattas liv och tankar

Bloggeri, bloggera, bloggehahaha....

Publicerad 2010-05-06 17:27:49 i Allmänt,



Ibland funderar jag lite på det här med bloggeriet.. Ja rätt ofta faktiskt! Givetvis är det ju för min egen skull jag bloggar, för att jag verkligen tycker om att skriva.. Inte direkt så jag längtar efter att skriva en bok men lite så här lagom är kul!

Ser ju att det är några som faktiskt läser min blogg, ja faktiskt rätt många! O jag ska erkänna att det pirrar till lite extra då besöksstatstiken har gått upp! Sen funderar jag vilka som läser bloggen.. Vet ju om vissa trogna läsare men det är ju en hel del fler.. Några är så vänliga att de kommenterar! Gillas mycket!! Högsta antalet kommentarer var då jag offentligt erkände att jag väntade Lisa, efter ultraljudet och sedan då hon föddes men jag vägrar i sten att bli gravid igen bara för att få såå många kommentarer....

Sååå, vilka är ni som läser..

Påven?
Kungen?
Ica-kassörskan? ( ja det vet jag ju att hon gör!)
Gamla x?
Representanter från IOGT? (hope not!!!)

Kommentarer

Postat av: Frida-FantastiskaMamman

Publicerad 2010-05-06 17:45:05

Jag tittar in för första gången...men hit kommer jag komma igen...

Hoppas att du får många trevliga kommentarer idag!

Kramisar<3

Postat av: Eleine

Publicerad 2010-05-06 18:08:59

jag läser! oväntat? hihi

ses imorgon, Kram!

Postat av: Elin

Publicerad 2010-05-06 20:24:28

Ja jag då, fast jag har väl reltaivt nyligen hittat hit! Men jag är rätt bra att lämna någon liten kommentar ibland..:)

Postat av: cissi

Publicerad 2010-05-06 20:48:52

Åsså ja ;-)

Postat av: Sara

Publicerad 2010-05-07 06:58:02

Hejsan o god morgon!!!

Jag brukar läsa din blogg som jag tycker är helt fantastisk skriven :) Har läst den ganska länge men vet att jag är riktigt dålig på att kommentera, lovar att bli bättre på det :)

Kram och hoppas ni får en bra dag!

Postat av: Milliz

Publicerad 2010-05-07 07:24:40

Å jag läser såklart, ALLT! :)

MEN är superduperdålig på att lämna kommentarer... Love U allra käraste systeryster <3

Postat av: Maria F

Publicerad 2010-05-07 08:44:10

Jag läser! Every day! Kram på dig!

Postat av: Emma S

Publicerad 2010-05-07 09:22:10

En trogen läsare :)

Postat av: Lena

Publicerad 2010-05-07 10:12:06

Jag läser...men är dålig på att skriva kommentarer, fast jag vet hur det är, det är jätteroligt att få dom=) ska skärpa mej...



ha de!!

Postat av: Katarina S

Publicerad 2010-05-07 11:47:25

Läser allt du skriver...men är sorgligt dålig på att kommentera.

Postat av: Stalkern

Publicerad 2010-05-07 22:54:03

Har väl hänt att jag kollat in nå´n gång jag med;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela