Cattas liv och tankar

Murklor!!

Publicerad 2010-05-23 16:16:13 i Allmänt,

Varit i skogen hela dan o plockat massor av murklor!! Sååå himla kul!! Fanns hur mycket som helst! Blev nästan (men bara nästan) tråkigt på slutet... Lisa var oxå rätt nöjd att dingla med på mamman men man inser hur fantastiskt klen man är i ryggen.. Stackars länddrygg! Men det är säkert svinbra träning att göra knäböj med bebis på magen o plocka svampar!! Två fulla ICA-kassar blev det innan vi gav oss.. Men det finns mer..

Hade missat att ta med fika till oss utan bara tagit till Liten så därför blev det aningen nödvändigt att fara hem o äta lite.. Hade inte gjort ont med lite kaffe o en macka där i skogen..

  

Kommentarer

Postat av: Cajsa

Publicerad 2010-05-23 18:40:52

Äääähhähäh....skit på dig!

Postat av: cissi

Publicerad 2010-05-23 21:20:43

Hörde att du fick ett hett tips :-) Hoppas det var till någon hjälp.



Kram

Postat av: Maria F

Publicerad 2010-05-23 22:20:37

HUR kan man glömma fika???!!! Omöjligt!!! :D

Kram på dig!

Postat av: Catharina

Publicerad 2010-05-24 10:06:49

Cajsa: Lovar du ska få smaka!! Har ju JÄTTEMYCKET ;-)



Cissi: Japp! Kanontips! :-D



Maria: Visst var det sinnessjukt!! Viktigaste av allt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela