Cattas liv och tankar

Mys i stugan!

Publicerad 2010-05-30 20:01:36 i Allmänt,



Härlig helg i Sundsjön! Fredagkväll blev det fiske o grillning av marsmallows nere vid sjön då liten somnat. Gustav lyckade få en rätt stor abborre som vi sedan grillade på elden! 

 

 

Hela lördagen fortsatte det med fiske, eldning, fika, fika, fika o mys på schemat.. Solen ödslade faktiskt lite strålar på oss o då var det riktigt ljuvligt!!

 

På kvällen dök Jannice o Måns upp, HIMLA trevligt med lite sällskap! Vi fortsatte som vi började helgen med fiske, eldning, grillning, o vi åt o åt o åt...Som man lätt gör då man är i stugan..Och att äta gott i stugan är ju halva nöjet!

 

Imorse gick reveljen kl 06. Då tyckte Lisa att det var färdigsovit för samtliga i stugan... Hade lätt kunnat sovit åtminstone nån timma till, men sova får jag väl göra då jag blir gammal..

O jag vet ju hur oerhört fort den här tiden går..

Kommentarer

Postat av: magda

Publicerad 2010-05-30 22:42:58

Vad härligt ni ser ut att ha haft det!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela