Cattas liv och tankar

Som förr?

Publicerad 2010-05-26 15:28:20 i Allmänt,

Bakat bullar o lyssnat på kassettband (klickbart för de unga läsarna... ;-) ) Långt mellan gångerna numera, både med bullbak o kassettband...

Fått god assistans av alla barnen, Lisa kikar intresserat och vill väldigt gärna hälla ut allt mjöl, Gurra fick cykla i spöregn o köpa bullformar.. Ida har bakat egen rulltårta som hon for iväg o skulle sälja för att få in pengar till kommande klassresa. De siktar på Stockholm o Gröna Lund nästa år. 


 

 


O inte vet jag, men kan inte direkt skryta upp mina vetelängder iaf... Hoppas de är goda åtminstone.. Kan kanske låtsas att det är barnen som gjort dem.. Så tycker säkert alla att de är jättefina!

Kommentarer

Postat av: Katarina S

Publicerad 2010-05-26 18:27:18

Haha, menar du att vi är så gamla att kassettband numera bara finns i Wilki... (hur det nu stavas...)



Bullarna (och längderna)såg supersmaskiga ut, tar du upp beställningar också??

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-05-26 21:54:19

Åhh, känner doften ända hit, ljuvligt!

Postat av: Malla

Publicerad 2010-05-26 21:59:50

Mums! Äh, vetelängden kan man bara skära i bitar innan man serverar så ser ingen :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela