Cattas liv och tankar

Öppnar ögonen ibland..

Publicerad 2010-05-23 10:54:44 i Allmänt,

Den här tiden fullkomligt älskar jag! Då den skira grönskan exploderar och värmen gör att man känner att sommaren närmar sig! Häggen börjar blomma och fåglarna kvittrar så det ekar på kvällarna!! Total ljuvlig tid!!

Passar på att njuta så mycket jag kan av min mammaledighet o försöker verkligen ta tillvara på dagarna! Igår tog vi en sväng till stugan där älskade syster med fam och mamma o pappa var. Riktig mysig dag o härligt väder!

På vägen dit passerar man en hel del finfina ställen.. Håll med om att det är rätt vackert i Liden!!!



Lidenbron


 

Indalsälven och Lidens gamla kyrka, som förresten firar 500 år i år!!

 

Utsikt över Liden.. O Lisa aningen tröttis i bilen..

 

Milla med Lisa o finaste prinsessorna Tova o Isa kikar på vattnet!



Jovars, rätt lugnt på sjön var det....

Kommentarer

Postat av: Malla

Publicerad 2010-05-23 19:08:37

måste återigen säga att ni har helt underbart vackert där!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela