Cattas liv och tankar

Valborgsmässoafton!

Publicerad 2010-05-01 19:35:13 i Allmänt,

Men oj vad trevligt det kan bli sådär oförhappandes! Var ungefär som tio små negerpojkar.. Fast tvärtom! Blev middag hos oss,  den exemplariska uppfinningen knytis gör att det blir sådär perfekt avslappnat o trevligt för alla! Åtta "vuxna" och nio barn varav en bebis. Gick STRÅLANDE!  Käkade först o for sedan på brasa o fyrverkeri o sedan tillbaka till oss för kaffe, efterrätt o vuxenstund (vin, spel o prataprataprata...)

HIMLA TREVLIGT!

Spelade sällskapsspel o skulle nog ljuga om jag påstod att mitt lag var det "starka"...  men trevligt var det o borde verkligen utföras oftare! Men då givetvis inkl de brudar som tog sitt fulla ansvar som Moder o gick hem med barnen.. För en del hade ju barn o det var ju för sent att drick vin kl 22... ;-)

Men jag är fortfarande lite brydd över att man tydligen gör träskor på träslöjden i Stockholm..... Muhahahaha!

 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2010-05-01 20:26:21

Ja, tack för igår! JÄTTE, JÄTTETREVLIGT!!!! Jag tycker att vi har lagt ribban för sommaren nu! Många och långa nätter med sällskapsspel och surr!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela