Cattas liv och tankar

What a night!!

Publicerad 2010-05-05 12:30:42 i Allmänt,

Inatt har jag umgåtts med Bondens fru, SusSpiderchick och Magda... Vi hade JÄTTESKOJ!! Drack vin ur stora karaffer av kristall och vi var på Bondens fru fina ställe. Magda headbangade med dreadsen o Spiderchick bara skrattade hela tiden.... Hux flux var Magdas man där o tyckte bestämt att hon skulle fara hem o klippa gräset o tvätta...

Undra om man läser för mycket bloggar då folk man inte ens känner eller har träffat hemsöker mig i drömmarna.. Men de måste ju vara fantastiskt trevliga eftersom vi genast hade såå kul tillsammans! Eller hur!

Kommentarer

Postat av: honsomförrkalladesigfrökenelin

Publicerad 2010-05-05 19:11:55

Hahaha! Jag tror vi hade skitskoj!! Själv har jag hängt en natt med Furman (fast det är inte ovanligt att jag verkligen gör) Sus och Ting i ett nordtyskt värdshus med 1600-talsdamer på tapeterna (syftningsfel i knasig mening). Nästa gång får du hänga med, eller vi tar det hos mig igen vettja! :-D

Postat av: Sus

Publicerad 2010-05-05 21:31:33

Haha! Me like! Gud vad jag önskar att den drömmen blir sann.

Jag älskar bloggträffar =)

Allra helst med sympatiska personer som dig.



Kram!

Postat av: Z

Publicerad 2010-05-05 21:45:35

Hahahahahaha! Gud vad roligt! Själv vaknade jag imorse och funderade på hur vi ska göra på tisdagar i höst när Inti börjar skolan och vi ska lämna och hämta en på skolan och en på dagis... Suck... Di dröm är mycket roligare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela