Cattas liv och tankar

Award

Publicerad 2010-10-01 20:28:52 i Allmänt,

Fått en award av både Malla och Deleine! Tack för den ni! De skilde sig åt en aning men det var bara en bild som skulle in i den ena så därför gör jag en av de båda! Smart va?


Då man får denna award ska man berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat.

1. Familjen såklart!! O då både min alldeles egna och alla mina underbara vänner och deras familjer!

2. Om någon mot förmodan missat det så; Rosévin! o vitt vin o rött vin men eftersom jag precis haft slutseminarium på Folkhälsan så får jag väl säga... vatten... 

3. Böcker, böcker, böcker....Pekböcker mest för tillfället.. Varvat med studielitteratur. Lite speciellt att anpassa tänket beroende på vilken bok man har framför sig... Lisa märker inte så stor skillnad, kanske inte jag heller egentligen.. 


Och sedan ska man visa en favoritbild:



Tylösand sommaren 2009... Kärlek!!

Avslutningsvis ger man vidare den till 5 andra bloggare, jag ger den till följande:

Emma, Cajsa, Magda, Elin och Elin igen!!

Kommentarer

Postat av: Malla

Publicerad 2010-10-01 20:59:32

Underbar bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela