Cattas liv och tankar

Blir SÅ less!

Publicerad 2010-10-13 20:38:32 i Allmänt,

Som bekant läser jag till distriktssköterska nu ( o ja, det går alldeles, alldeles strålande!) o för er som inte vet har jag tidigare läst en vidareutbildning inom vård av äldre och skrev där en magisteruppsats (D-uppsats). Har i min enfald hoppats och trott att jag skulle få tillgodoräkna min D-uppsats eftersom att jag tycker att min magisteruppsats om äldre, anhöriga och vårdpersonal i hemmet, VERKLIGEN är inom distriktssköterskans område...

Men idag kom beskedet...



BAJS!




Kommentarer

Postat av: Malla

Publicerad 2010-10-13 21:07:53

men skiiiit!! :(

Postat av: N

Publicerad 2010-10-14 21:58:05

Meen vad f-n!! var så säker att den skulle räknas...BAJS var rätta ordet!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela