Cattas liv och tankar

Frajtag

Publicerad 2010-10-22 17:28:50 i Allmänt,

Ikväll är det jobb jobb jobb! Himla nice, o betalt får jag oxå ikväll! Ännu mera nice! Det trista med praktiken är att man jobbar mer än nånsin för att visa hur fantastiskt och intresserad o duktig man är o sen får man inte ett öre för mödan. Trist. SÅ trist!

Vid tolv-snåret blir det kväll o sen är det äntligen löööööördag!

O imorgon förstår ni, händer det grejer!

Fem härliga flickor från Liden ska bege sig till Staaan för att modella för en dag!

Ska bli SÅ kul! Ska bli sminkade av proffs (jättekul!) o sedan fotade (mindre kul men de kanske kan retuchera om man ber snällt..).

O det bästa av allt är att dagen inte slutar där utan att vi ska ut o käka sedan och dessutom tillbringa natten på hotell!! Världskul eller hur?!

Så imorgon kväll blir det soooova, ostörd sömn mmm ljuvligt, PARTY tills  frukosten öppnar klubbarna stänger!!

 

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2010-10-22 18:58:13

Härligt! Ha så kul och NJUT! Kramar till er alla!

Postat av: Malla

Publicerad 2010-10-22 19:45:51

låter som en faboulus lördag! enjoy :)

Postat av: Gafflan

Publicerad 2010-10-22 19:46:15

Det är ju alltid kul att få betalt för jobb man utför.

Åhh, så kul du ska ha!! Passa på att njuuuuut!

Kram.

Postat av: Carro - mamma till Noel

Publicerad 2010-10-22 20:16:22

Åh vad kul med modell för en dag, det ska jag på i november : ) Hoppas ni får en super kväll! : )

Postat av: stina

Publicerad 2010-10-22 20:55:41

Lova att vi får se bilderna!!!

Postat av: Ville

Publicerad 2010-10-22 21:45:21

helt rätt !

ha så skoj :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela