Cattas liv och tankar

Soooova!!

Publicerad 2010-10-04 21:48:29 i Allmänt,

Haft en väldigt fin dag idag! Emma o Anton kom på spontanbesök på em, alltid lika mysigt! Skjutsade sedan ner Liten till mormodern och morfadern för passning o bus tills imorgonkväll. Kurstart i Östersund för mej imorgon....



Efter att ha lämnat Liten i trygga händer styrde jag kosan ner till Anna för en fantastiskt trevlig kväll och mycket god mat! Även Lena och Therese med lille söte Oliver var där, sååå mysigt att ses! Vi är fyra tjejer från grundutbildningen (sjuksköterske) som har träffas regelbundet för att äta o surra en skvätt..



Nu ska jag krypa ner under täcket o soooooooooova! Katterna ska förpassas ut så att de inte väcker mej för mat/kissning/musjagis/tåbitning, Martin är borta o Lisa är borta, bara stora barn hemma...Lite ovanligt..

O vet ni! Har en kille i sängen som väntar så nu säger jag go natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela