Cattas liv och tankar

Stackars liten...

Publicerad 2010-10-07 20:54:36 i Allmänt,



Fantastiskt vad fort det kan gå... Lisa satt i godan ro och mumsade sina potatisplättar.. Reser mej upp för att hämta hennes vattenmugg............

- PANG!  Liten dyker ner i stengolvet med huvudet före...... TACK o LOV gick det bra!! Hon var aningen upprörd ett tag och fick en fin rodnad i pannan men annars var hon precis som vanligt.. Som tur var hade jag precis rullat ihop köksmattan o skulle ta ut den så jag tror att den blev landningsbana...

Men oj vad det gör ont i mammahjärtat då sådant här händer! Har sagt i flera veckor att vi måste montera ett bälte i stolen.. Tror jag ska göra det nu. Ja det ska jag!

Kommentarer

Postat av: hona

Publicerad 2010-10-07 22:02:05

AjAjAj, se där ja...sånt händer fort det, vilken tur jag hade gått hem :/ Hoppas det är bra med lillgumman! Men hur gick det för mamman? ;)

Postat av: Katarina S

Publicerad 2010-10-07 22:44:48

Hua!! Minns som igår när E for ur bilstolen ner på trotoaren... Har ni hämtat igen er ännu?

Postat av: Malla

Publicerad 2010-10-07 23:52:01

ajaja, stackars liten, tur det gick bra ändå!

Postat av: Deleine

Publicerad 2010-10-08 08:43:18

Men huuu så läskigt. Min ena son roade sig med att sparka i bordet för att se om han kunde välta stolen och slå skallen i väggen bakom, han lyckades aldrig men försökte mååånga gånger!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela