Cattas liv och tankar

Två års jubileum!!

Publicerad 2010-10-02 17:01:21 i Allmänt,

Två år sedan jag publicerade mitt första inlägg!! Hurra för bloggen!!

Måste väl firas tycker jag! Hmmmm.. Men med VAD?

 Tårta?

  Presenter?

  Champagne?


Tror det lutar åt Champagne!! (Eller champagne o champagne... Mousserat vin!! Fast utan bubblor..
Firar helt sonika med ett glas vanligt simpelt vin!!) och eftersom det är TVÅ års kalas så måste jag ju fira med TVÅ glas vin såklart!!

Skål alla härliga bloggvänner och TACK för att ni finns, läser och kommenterar!! PUSS!!!!

Kommentarer

Postat av: Malla

Publicerad 2010-10-02 20:41:57

jaaa, 2 glas vin! fast tårtan där ser farligt god ut!

Postat av: Realisten

Publicerad 2010-10-02 23:06:50

Grattis till de två!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela