Cattas liv och tankar

Japp! Är TOTALT bortskämd!

Publicerad 2010-09-30 20:59:33 i Allmänt,

Tisdag: Martins fina mormor passade Liten då jag var på skolan, for dit vid tolv för att hämta Liten och fick då golunch..

Onsdag: Farmodern kom upp bakade gokaka o passade Liten och tog emot Stora, så himla bra! Fick även köttfärs o en älgstek att stoppa in i frysen!

  Hmmm.. VEM har ätit upp halva kakan...

Torsdag: Martins mormor passade återigen Lisa medan jag var på seminarium. Fick sedan golunch igen, två middagar med mig hem PLUS en bukett röda rosor! Till mej! Fick även skickningar från farmodern som hade bakat igår.. Ny kakform och en slickepott.. Tyckte tydligen det var skräp det jag hade...

( Nästa gång hon kommer ska jag sätta fram strykbrädan......o kanske bilen...)

 

O då jag kom hem..... Så har finaste underbara sonen fixat tre rätters middag, tagit rätt på tvätten OCH städat sitt rum!!!

 

Så JAPP, är sååååå bortskämd! O jag älskar det!

Kommentarer

Postat av: Malla

Publicerad 2010-09-30 22:00:33

och det är du minsann värd också:)

Postat av: Stolt Farmor

Publicerad 2010-09-30 22:21:09

Det är bara kul att göra något för eran familj. Framför allt så är DU verkligen värt det och mycket mer.

Postat av: Deleine

Publicerad 2010-10-01 08:51:07

Du är en av mina absoluta favoritbloggare, med härliga inlägg och varma kommentarer, därför skickar jag en award till dig (publicerar den på bloggen under fredagen). Hoppas det är okej?

Kram!

Postat av: Deleine

Publicerad 2010-10-01 09:14:44

Åh lyx.... jag är grymt avis!!!

Postat av: Cattas liv och tankar

Publicerad 2010-10-01 10:45:59

Tack alla ni!!



Deleine: Ska absolut besvara din award!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela