Cattas liv och tankar

Polare!

Publicerad 2010-09-15 21:43:20 i Allmänt,



Tjejerna sitter på trappen och bjuder varandra på sten! Viktigt att vara snälla med varandra! Himla härligt att det finns en till liten tös i huset så det är nära till en lekkamrat!! O tvärs genom lilla skogen så finns det en fin kille oxå som säkerligen kommer att ta stigen upp för att träffa brudarna....

Idag har de här små tjejerna varit på barnsång på Kulturmagasinet, båda var lika excalterade och tyckte det var jätteskojigt! O som grädde på moset blev vi bjudna på middag hos bästa grannarna då vi bussåkare kom hem från staden. Like it!!

Kommentarer

Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet

Publicerad 2010-09-15 22:26:06

Härligt med sång och glada miner! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela