Cattas liv och tankar

Plötsligt händer det!!!

Publicerad 2010-09-29 19:19:59 i Allmänt,



Var det X2000? Näääääää!

Jag går ju!!!

Idag tog Lisa sina första steg!!! Stegade iväg säkert två steg (nästan tre innan det blev för läskigt!!

Stortjej!! Stolt mamma!!

Uppdatering: Efter påtryckningar från hela familjen så måste jag nu förtydliga att hon naturligtvis tagit sina första steg UTAN gåvagnen... Men var inte lika snabb som Fantomen (visst är det han som är den snabbe? ) så jag hann inte knäppa ett kort de millisekunder det tog för Lisa att knata två steg....

Men jag LOVAR att foto kommer så snart som möjligt!

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2010-09-29 21:28:20

Duktig! Åh måste kolla posten, glömde det för det har varit lite hysteriskt här :-)!

Postat av: Deleine

Publicerad 2010-09-30 08:05:13

wohooo grattis!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela