Cattas liv och tankar

Vilken härlig helg!

Publicerad 2011-08-07 22:36:28 i Allmänt,

Blev som tidigare nämnts kvar i Bredsand hela helgen. Haft kanonmysigt och bara ätit o druckit gott och umgåtts. Kom hem vid 12-snåret och efter lunchen då det var dax för lite vila gick jag en promenad med en arg Liten i vagnen som absolut inte hade några planer i världen på att stänga sina blå. Men tjuriga mamman gick o gick o gick o vann till slut den ronden..

Nu ikväll har vi varit hos mamma och pappa på middag, supergott! Lisa upptäckte alla bärbuskarna och hade ganska svårt att slita sig då det var dax att rulla hemöver. Men kunde lura in henne i bilen genom att locka med en näve svartvinbär... Kom hem lagomt för att svira om o fara iväg på kvällens Zumbapass, grymt kul!!

Har nu haft två semesterveckor och det går sjuuukt fort! Två kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela