Cattas liv och tankar

Julmys med jobbet

Publicerad 2011-12-14 20:41:49 i Allmänt,

Ikväll har vi personal haft julfirande på jobbet. Ätit god jultallrik från Wärdshuset, massa godis, Lottas fudge och druckit glögg o ätit pepparkakor. Skulle kunna påstå att man är rätt mätt nu.. Hade även julklappsbyte o vi skulle köpa en klapp på bokstaven "D". Jag fick en korg med Dumle, Dajm o Dadlar :-) Dagens bästa klapp var en svart Dalahäst som var hur snygg som helst! Ville ha! Vi hade också ett vinlotteri men där gick det inget vidare, iaf inte för mej.. 

Men blev riktigt glad och överraskad då jag fick en otroligt fin blombukett av mina arbetskamrater!! SÅ härlig känsla att vara uppskattad! Fick även en vinflaska som "tack för hjälpen" av Ingela, o det kan jag lugnt säga: Anytime my friend, anytime!!!


Lisa smaskar på fudge o spanar in vinlotteriet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela