Cattas liv och tankar

Lite kul på kvällskvisten

Publicerad 2011-12-05 20:22:07 i Allmänt,

Ett gäng grabbar spenderade helgen med att planera inför nästa gemensamma skoterresa.

Två dagar innan resan så säger Jannes fru tvärt ifrån och talar om att han inte får följa med.
Jannes vänner blir ganska irriterade, men vad kan de göra?
Två dagar senare så anländer kompisarna till skoterstugan och ser att Janne redan checkat in, varit ute och provkört och var nu inne på tredje ölen.
- Vad i helvete? undrar kompisarna.
– Hur länge har du varit här och hur gjorde du för att övertala frugan att du skulle få åka?
- Jag har varit här sen igår. Jag satt i fåtöljen framför tv:n då frugan smög upp bakom mig och höll sina händer för mina ögon och sa "gissa vem?" Jag tog bort hennes händer och såg att hon hade köpt ett nytt genomskinligt nattlinne. Hon tog min hand och drog med mig till sovrummet.
I sovrummet hade hon tänt minst två dussin ljus och spritt ut rosor över hela sovrummet.
På sängen hade hon lagt ett rep och ett par handbojor!
Hon beordrade mig att sätta på henne handbojorna och binda fast henne i sängen, sedan sa hon:
"Gör vad du vill!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela