Cattas liv och tankar

Men mums!

Publicerad 2011-12-12 19:29:50 i Allmänt,

I torsdags fick jag två kaksorter av Cissi.. Cissi hon kan baka hon!! Herrejösses vilka goda skapelser människan hade fått till! O idag gick jag ju hem vid lunch för att ta hand om Lisa som varit krasslig i helgen och fick en dag extra på sig att piggna till (Måste ju vara fit for fight imorgon bitti på lussefirandet på dagis!) O då låg de små godingarna där o roooopade på mej... O eftersom jag är en rätt tillmötesgående person så är det klart att jag lyssnade! Eventuellt kan det hända att det slank ner en eller möjligtvis två ljuvligt goda kakor...
O de ropade igen och nu så högt att Mia hörde det o kom bort på en kaffetår o gokaka! Så det blev en "Holy moment" vid köksbordet o prisad vare Cissi, kakornas mästarinna. Vi är nu dina undersåtar, nu och för alltid tills nästa start på LCHF.

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2011-12-12 21:58:05

Men fysatan vad gott det där såg ut. Finns det recept på dem??

Postat av: Cissi

Publicerad 2011-12-13 03:21:48

Ååå jag blir så glad av din/er uppskattning, det är sånt som gör att jag bara måste testa att baka fler sorter innan jul redan ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela