Cattas liv och tankar

Härligt trots regn!

Publicerad 2011-11-20 18:05:15 i Allmänt,




Trots att det var en grå och regnig dag så känns det som att det var en väldigt bra dag! Väckte (!!!) lillskrot strax före nio för då tyckte mamman o pappan att det var dax att kliva upp. Hela familjen hade då sovit sen 21 igårkväll så vi borde väl kunna kalla oss rätt utsövda... Gårdagen var också en himlans bra dag, vaknade piggelin o drog iväg o hälsade på Helena efter frukosten i Bredsand, inte alltför tätt mellan besöken... Tyvärr! Tittade även in på svärmors jobb en sväng så Lisa fick tjusas lite med sin älskade farmor..

Kom så småningom hem och kände inte direkt för någon matlagning så då klackade vi bort till Lidens Wärdshus och fick en alla tiders grillmiddag tillsammans med den andra familjehalvan från Jala, myyyyys!!

Idag har vi varit ute o plaskat i vattenpölar och väntat på den utlovade snön som verkar ha landat överallt utom precis här i Liden.. typiskt! Kände oss sedan ruskigt sällskapssjuka och kaffetörstande så då gick vi bort till fam Unander och så var det dilemmat ur världen. Gillar verkligen helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela