Cattas liv och tankar

Kanske har nåt fel?

Publicerad 2011-11-16 17:53:39 i Allmänt,

Har massor av trevligheter framför mej men på något sätt känns det verkligen som om jag bara MÅSTE boka in en resa snart!! (O Nettan, LOVAR att vänta med Prag!! Tycker också att vi ska packa kortlekarna o dra iväg på den här trippen tillsammans så småningom...) Men jag vill "klicka"!!
Klick! Klick! Klick!!

Nu har jag snöat in på Irland... Eller Skottland... O Italien hörde jag skulle vara ruskigt fint..Gah!!

Men först o främst stundar utgång med fina fd studiekamrater, numera distriktssköterskor på fredag! Har bokat in mej hos syster på fredag natt tillsammans med Lisa, smidigt att lämna liten där för passning o nattning medans mamman rumlar runt på krogen...

Nästa helg tar farmodern med sig Lisa på turné o vips blev det egen vuxentid igen, nu för både mej o kärleken.. Det kan definitivt inte lämnas åt sitt öde utan då tog jag o bokade in hotell Knaust o middag på schtaaan! Låter som en höjdarkväll, lönehelg o allt!

O snart gott folk, så närmar det sig v 6 o Vemdalen med underbara ljuvliga o fantastiskt SNYGGA brudar! Like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela