Cattas liv och tankar

Fredagsmys för hela slanten!

Publicerad 2011-10-07 21:57:18 i Allmänt,

Idag var det premiärbesök i Malous mysiga tinghus, visst brukar man säga bättre sent än aldrig? Herregud vilken kreativ människa! Efter ett överväldigande välkomnande och beskrivande av framtidsplaner satt jag till slut med en kopp kaffe i näven och kikade hänfört på allt, o då menar jag verkligen allt som fanns i denna lilla, lilla stuga. Smycken som kan få vilken tonårsbrutta som helst att "go bananas" till ooootroligt fina kreationer som hon gjort själv. Keramik, pyssel, bijouterier, krukor, mera pyssel, ljuslyktor, ännu mera pyssel... Fantastiskt! O vilka priser!! Föll handlöst för världens finaste ljuslykta o den står numera på hedersplatsen i vardagsrummet, älskar den redan!! (sista bilden innan pizzafrosseriet...)


 
 
 




Efter eftermiddagens energikick så satt det som en smäck att bli uppbjuden på Jala o smaska hemgjord pizza (o lite rött) med allra käraste familjen Ericsson/Stridh. Älskar spontanbjudningar! Älskar dem!

 

PS Har jag sagt att vi åker till Paris på onsdag? :-)

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2011-10-11 09:26:21

Men va? vad är det där? Säljer hon inredning? Öppet jämt, ibland.. eller vad?



Berätta mer! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela