Cattas liv och tankar

Läääängtar!!

Publicerad 2011-10-24 18:39:19 i Allmänt,

Har fått klartecken att vi får gå upp med vår D-uppsats nästa måndag!! Förstå vad jag ska pusta ut nästa måndag em då allt det här är överstökat! Går det riktigt bra tror jag att det tom kan bli ett glas mousserat för att fira en skvätt... Att få komplettera eller göra några ändringar är inget som jag fasar över utan bara vetskapen att vi faktiskt får examinera är tokhärlig! Kan ju inte vara helt ute o cykla då iaf...

O sen gott folk, är jag distriktssköterska! På riktigt!

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2011-10-26 18:21:18

Här skulle behövas en gilla knapp!!!! Jag håller tummar och tår på att det ska gå riktigt bra så ni slipper komplettera :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela