Cattas liv och tankar

Slut på energi

Publicerad 2011-10-26 21:28:02 i Allmänt,

Har precis kommit hem o landat i soffhörnet efter en mycket givande Verksamhetsdag med jobbet o efterföljande gomiddag hos bästa mamma som fyller år idag. Känner mej nu som en urblåst ballong... Vissa dagar är det rätt tungt att ta tag i alla måsten o idag är en sån dag. Ignorerar tvätthög, dammtussar och disk o hänger mej åt dr Snygg o co i Greys o tänder ljus och lever mej in en låtsasvärld en stund.... 



PS Finns det någon ledig piga/dräng så är de hjärtligt välkomna att söka anställning hos mej... Kanske kan önska av jultomten?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela