Cattas liv och tankar

Alldeles tyst

Publicerad 2011-09-10 06:04:08 i Allmänt,

Rätt märkligt att vara uppe alldeles ensam. Alldeles lugnt och stilla.. SÅ skönt!

Ska strax bege mej mot staden för en jobbhelg! Är trött som en gnu men det går väl till sig. Ska plocka upp Lisa hos allra käraste syster i em, Lisa o Gustav har sovit där och senare idag ska Gustav och Elias på bio så de ska jag plocka upp på Filmstaden. Lutar åt hämtmat också... Måste ju passa på då man "liks är i stan".. Kryllar inte direkt av det utbudet här hemma. Fast igår blev det faktiskt fantastiskt god hämtmat från excellenta krogen som avnjöts ute i trädgården med sällskap av Tommy, himla trevligt!

Trevlig lördag på er gott folk!!

                                                        Mitt kontor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela