Cattas liv och tankar

Fem år...

Publicerad 2011-09-23 18:11:49 i Allmänt,

För fem år sedan blev jag och Martin sambos "på riktigt" den här helgen.. Hade då varit tillsammans ett år och han hade successivt fått vänja sig vid landsbygden och livet med en infödd tvåbarnsmamma som gillar schlager, musikaler o pop och gärna vill se "Så ska det låta" och "Melodifestivalen" och lyssnar på "Ring så spelar vi" på lördagmorgon, mycket troligt tvärtemot allt som han var van...

Men trots att han darrade av skräck efter att ha bestämt sig att flytta ut till de djupaste skogarna där Ica stänger kl 16 på helgen och alla direkt visste vem den "nya stadskillen med finskor på Vättaberget i minus 20" var har han blivit kvar...

Tack o lov!!

För det har varit fem underbara år!! Fyllda av kärlek, vänskap och en massa roliga upplevelser! Vi har varit ute och rest flera gånger, både med och utan barn. London o Santa Pod, Bulgarien, Gran Canaria, Legoland, Göteborg och Stockholm, Bakvattnet... O det bästa av allt är att han fortfarande kan få mig att bli sådär pirrig och lycklig, bara över tanken på honom.O jag kan verkligen känna en längtan över att bara få umgås med honom, äta gott, dricka lite vin, prata o spela musik till gryningen... Att vi dessutom fått en underbar liten dotter och att stora barnen också älskar honom gör inte saken direkt sämre!

Så TACK för fem ljuvliga år som sambos!! Älskar dej!!

 
 

Kommentarer

Postat av: Helene H

Publicerad 2011-09-23 19:34:18

Härligt! Grattis på 5-års "sambo-dagen"!



/ Helene H

Postat av: N

Publicerad 2011-09-23 22:59:17

Gratulationer Love you <3

Postat av: Malla

Publicerad 2011-09-24 08:06:38

fiiina ni är :D

Postat av: Eija-Riitta Eklöf-Berliner-Mauer

Publicerad 2011-09-24 11:09:31

Grattis på femårsdagen :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-25 09:09:47

Underbara ni <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela