Cattas liv och tankar

Kärlek*3

Publicerad 2011-09-21 18:55:50 i Allmänt,

Tänk vad det är härligt att ha stora barn som kan hjälpa till med sin lillasyster!!!
Vet inte riktigt hur vardagslogistiken skulle gå ihop annars... I måndags då jag for på Zumba så nattade Ida Lisa. Igår var jag på utbildning på sjukhuset och kom hem kl halv sex. Då hade Gustav hämtat Lisa på dagis, Ida hade gjort middag och sen hade de redan ätit då jag kom hem. Klockan 19 var det föräldramöte för Idas klass och då var Gustav hemma och nattade sin lillasyster; gav henne välling, borstade tänder och läste saga. Så då jag kom hem halv nio sov hon gott i sin säng!! Kärlek kärlek kärlek!!!

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela