Cattas liv och tankar

Men MÅSTE bara få klaga igen!

Publicerad 2011-09-22 11:13:34 i Allmänt,

De här idiotiska olika personerna har jag mött i trafiken i veckan… Kan inte påstå att de tillhör mina favoriter..


* Helljusmarodörerna. Klarar man inte av att hålla i ratten samtidigt som man bländar av till halvljus då man möter andra kan man stanna hemma.

* Fartdårarna. Jag har ingen lust att stanna o göra HLR efter deras vansinnesomkörningar..

* Gångarna utan reflexer. OK, vill man avsluta sitt liv i förtid är det en strålande idé att skippa reflexer. Annars totalkorkat.

* De som tydligen saknar blinkers. Förhoppningsvis vet de själva vart de ska, JAG vet det INTE.

* Sist men MEST idiotiskt, de som skjutsar sina barn UTAN bälte!
O ännu bättre, har dem i knäna då de kör… Anser man att det tar för lång tid att bälta barnen kanske man ska överväga hur lång tid det tar att skrapa upp bitarna från backen sen de flugit ut genom framrutan…..

Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2011-09-22 16:14:12

Kan bara hålla med dig!!! Finns många idioter efter vägarna, bara hoppas att om det händer nått så får man hoppas att ingen annan än de själva drabbas.

Postat av: Eija-Riitta Eklöf-Berliner-Mauer

Publicerad 2011-09-23 13:50:48

Ja, det finns mycket i vår herres hage...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela