Cattas liv och tankar

Helgens trevligheter!

Publicerad 2012-04-23 09:46:20 i Allmänt,

I helgen har jag jobbat men även hunnit med ett hejdundrande kalas hos en av mina äldsta vänner! Med vissa människor är det liksom så att även om man inte pratas vid varje dag eller träffas regelbundet så vet man ändå att de finns där, alltid. "Min" Annsan är en sån människa! En helt underbar person och då vi ses är det som det var igår vi var i gymnasieåldern, fnissande, tjattrande och bara hejdlöst glada över att vara vänner. Hon är en person som betyder oerhört mycket för mej, och hennes familj är en samling fantastiska själar som hela min familj tagit till sina hjärtan! Lilla Lisa blev helt såld på Janne och suckade lyckligt över hur busig han var hela söndagen då vi pratade om festen. Underbart!!

Tusen TACK Ann för en fantastiskt trevlig fest och TACK för att du är du, den underbara människa som du är!




Bästa finaste Ann!!!




Underbara tjejerna Alice och Linnea!!



Jag o Martin gillar kalas!!



Mina egna fina små/stora!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela