Cattas liv och tankar

Påskat med påskprinsessor!

Publicerad 2012-04-08 16:20:23 i Allmänt,

Haft en riktigt mysig helg i stugan! Långfredagen bjöd på en strålande sol och en blå himmel! Till Martins stora lycka fick han en två rejäla firrar! (o astmasprayen är bara där för att få en storleksuppfattning på fisken INTE för att jag tror jag kan återuppliva den med lite luftrörsvidgande...)

Fortsatte sedan mat påskhelgen med massor av god mat, god dryck, trevligt kortspel (trots att syster vann men jag starkt misstänker fusk..) mera mat och mera pimpling. Barnen har varit supernöjda och de tyckte att påskharen var en sällsynt trevlig varelse som sprätte påskägg lite här och där under helgens gång.

 
 
 

Idag packade vi ihop oss trots alla trevligheter och for hemåt efter en härlig påskhelg!! Väl hemma möttes vi av en väldigt sur kisse katt som tydligen lyckats smita in då vi packade in oss i bilen i fredags.... Kan säga att det blev lite extra tvätt att ta rätt på och att Lisas säng tydligen påminde om en modell aningen större kattlåda...



Morgonmys i stugan med finaste kusinerna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela