Cattas liv och tankar

Sovmorgon!

Publicerad 2012-04-01 10:24:10 i Allmänt,

Eftersom lilla skrot befinner sig hos farmodern och B-O så är det en väldans lugn morgon här hemma. Skönt att ligga och dra sig ibland, tösabiten har nämligen en bestämd uppfattning om att mamman (inte pappan tyvärr..) ska upp bums på morgonen.. O herregud, klart hon får som hon vill! Har ju gått Curlinglektioner hos den bäste, under mååånga år.. "T:s Curling- bär dej överallt". Kan riktigt höra hur det skrockas gott där uppe på Jalahöjden då den lilla pekar med hela handen och vi övriga i familjen dansar efter hennes pipa.. Men hon är ju så söt..

Nu vankas frukost och jag tror bestämt jag ska bänka mej i soffan o slå på "Björnbröder".. Älskar Disneyfilmer! O idag får jag ju bestämma helt själv över tv:n!



Lycklig vårfin liten tjej på väg till farmor och B-O!

Kommentarer

Postat av: Curlingpappan

Publicerad 2012-04-02 09:24:39

HAHAHAHAHAHA:-) Jag visste att jag skulle kunna lita på Lisa.:-)

Postat av: Fia fit

Publicerad 2012-04-02 11:59:53

Hahaha....curlingskola! Den var bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela