Cattas liv och tankar

London 14-18 augusti!

Publicerad 2012-08-19 19:49:24 i

Som tidigare inlägg visat på så fick vi en hejdundrande start på vår resa och allt kunde nu bara bli bättre... O det blev det!
 
Hunnit med att besöka det mesta som vi planerat och lite till! Ätit gott, druckit gott och njutit av lediga dagar! London har bjudit på sisådär 30-gradig sommarvärme så vi kan lugnt erkänna att vi även svettats en hel del.. O kan även erkänna att klackeskor inte hör hemma på en stadsresa där man vandrar i smällheta tunnelbanor, i trappor och på kullerstensgator.. Men nu vet vi det! En annan lärdom är också att barn INTE är välkomna på pubar efter kl 20.00 i London, inte ens för att äta middag. Så nu vet ni det oxå ifall ni funderar på en resa. O ett annat tips är att besöka "Primark" ifall ni vill handla superbilliga kläder och annat som man inte ens vet att man behöver. 
 
 
O har man ett uppdämt behov att få gråta så att det känns som att man ska gå sönder rekommenderar jag varmt ett besök på Imperial War museum, avdelningen "The Holocaust Exhibition".. Ja herregud. Vad ska man säga, ofattbar grymhet och fruktansvärda berättelser...
 
 
Sist men absolut inte minst är mitt tips att gå på musikal! Vi var och såg "Rock of ages", 80-tals rock då den var som bäst! Sinnessjukt bra och jag har lätt kunnat sitta kvar hela natten och lyssnat om o om igen! Magiskt!!! 
 
 
Bilder från vår resa!
 
 
 
  
                                                                                                                                                
 
 
 
Harrods otroligt magnifika godisavdelning!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela