Cattas liv och tankar

Lediga dagar stundar!

Publicerad 2012-12-21 10:14:00 i Vardagslyx,

Startar upp fem dagars ledighet med ett telefonsamtal om att jag har blommor att hämta från mina fina arbetskamrater! Blir verkligen glad i hjärtat av den här vackra buketten! Tack!!
 
Laddar nu för en tripp till stan, ska åka då stora barn kommer från skolan. Bojkottar Birsta och far in till stenstan istället, mera lugn o ro där... Misstänker nämligen att fler än jag ska införskaffa julklappar och julmat så här på löningsdagen.. Lämnar in lilla skrot hos morfarn så slipper hon vara med o trängas iaf.. O då jag sa att hon nu skulle vara ledig länge från förskolan och att även de skulle vara julledig så tittade hon på mej och sa med besviken röst:
 
- Men nu blir jag verkligen förvånad!
 
Så då vet ni det alla fröknar, Lisa tycker ni gott kan jobba jul så hon får vara där o leka, rätt bra betyg :-)
 

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela