Cattas liv och tankar

Är det en vanlig dag?

Publicerad 2012-02-20 07:47:26 i Allmänt,

Nej, det är ingen vanlig dag för det är Gustavs 11-årsdag!!!

Idag fyller min älskade prins 11 år! Tyckte nyss han var en liten knodd som busade runt och nu är han stor.. Han är killen som kan vända ut och in på sig själv för att alla runtomkring ska ha det bra.. Han är killen som direkt ser då mamman är trött och less och då curlar han min värld genom att leka med Lisa, plocka undan och vara extra go  o snäll... Men han är även killen som älskar att driva sina systrar till vansinne med att vara upp i dem och retas, men han gör det av total o villkorslös kärlek till dem...

Att få fixa i ordning födelsedagsbrickan med flagga och tända ljus, paket, gott fika och sedan smyga sig in på morgonen (fast man anar att det redan är en vaken kille som bara ligger o väntar o väntar...) är en viktig och betydelsefull tradition för mej. Idag då jag gick in o skulle stämma upp i morgonvackra skönsång så kände jag plötsligt hur det stockade sig i halsen.. Herregud. Det går fort..

Älskade unge ha en underbar födelsedag!!

Kommentarer

Postat av: Tant Grön

Publicerad 2012-02-20 09:40:41

Åh, vilken fin son!

Postat av: Fia fit

Publicerad 2012-02-20 11:49:29

Grattis söta Gustav!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela