Cattas liv och tankar

Får inte alltid som man vill här i världen.

Publicerad 2012-02-01 18:51:11 i Allmänt,

 

Glad i hågen och tar duktigt på sig hjälm och glasögon! Att få följa med "broschan" till Vättaberget o åka snowboard är lilla damens egna storslagna planer så här på kvällskvisten....



MEN elaka mamman hade andra planer, typ som gonattstund, tandborstning och sovdax.. Vansinningt orättvist och fullkomligt dötrist anser det stackars lilla flickebarnet..



Men som tur är så kan man inte anklaga henne för att vara långsur...

Kommentarer

Postat av: Karolina

Publicerad 2012-02-01 21:30:03

Jadu - inte lätt att vara liten och inte få som man vill - det får jag nog erfara minst några gånger per dag :D :D



Postat av: Catharina

Publicerad 2012-02-02 12:01:32

Samma här.. Många katastrofer blir det :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela